Bouwjaar | 25-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.743 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-TG-LG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
€ 7.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.743 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-TG-LG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenweg 37c |
Postcode | 4905 AA |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11500958 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2005 - mei 2010
Modelcode: 4L
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 521 x 198 x 177 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.065 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,5 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Leuke Audi Q7 rijd en schakelt goed.
Navigatie werkt niet, beeld achteruitrijcamera niet optimaal zie foto.
= Bedrijfsinformatie =
In verband met onze grote voorraad verzoeken wij u altijd even te bellen voor een afspraak.
De gewenste auto kan dan voor u klaargezet worden op onze hoofd locatie.
KL auto's biedt u een breed assortiment van honderden topoccasions.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van de autopas kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod op onze website : www.klautos.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Direct contante betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Inruil mogelijk tegen handelsprijs.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen/handelsprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken op afspraak.
Ma t/m Vr van 09:30 t/m 17:30 uur
Zaterdag van 09:30 t/m 17:00 uur
Zondag van 12:00 t/m 16:00 uur
Bezoek adres :
Havenweg 37c
4905 AA Oosterhout NB
+31-611500958
ww.klautos.nl
We zien u graag verschijnen in onze showroom.
Specificatie en invoerfouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.