Bouwjaar | 16-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.502 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-358-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 106.502 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-358-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DTMobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 19 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2045100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dtmobility.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2016 - apr 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.305 kg
Laadvermogen: 895 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Bijzonder rijk uitgeruste Audi SQ7 4.0TDI direct uit voorraad leverbaar.
Als men zelfs de optionele Keramische remmen aankruist tijdens het bestellen zegt dit genoeg t.w.v. 11.903 tel daarbij nog eens een Nacht-zichtassistent, head up display, parfumsysteem, alcantara hemel, het extra uitgebreide lederpakket t.w.v. 7.700 euro de bijzondere optie achterasbesturing.
Deze details kunnen niet anders dan uw interesse wekken. Dit is geen voor zover mogelijk te noemen 'gewone' SQ7!
Kom hem snel bekijken deze auto staat startklaar voor een nieuw avontuur.
= Bedrijfsinformatie =
Neem voor meer informatie over deze auto vrijblijvend contact met ons op! Wij zijn bereikbaar per e-mail op sales@dtmobility.com of per telefoon op 013-2045100 of direct op +31648811850.
Uiteraard ontvangen wij u erg graag in onze showroom te Oisterwijk.
Al onze auto's voldoen aan onze zeer hoge kwaliteitseisen en zijn onderworpen aan onze 111-punten check.
Alle auto's worden afgeleverd met geldende APK en minimaal 15L brandstof.
(Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, echter kan er een afwijking in uitvoering en/of opties voor komen. Bij twijfel hierover verzoeken wij u gaarne contact met ons op te nemen, wij kijken het graag voor u na. Aan deze advertentie zijn geen rechten of plichten te ontlenen. Druk- en spelfouten voorbehouden.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.