Bouwjaar | 16-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-941-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-941-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autospegelt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spegelt 31 |
Postcode | 5674 CE |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2319089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autospegelt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.740 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Welkom bij deze advertentie voor de Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S SUV uit het jaar 2016. Deze auto heeft een indrukwekkende kilometerstand van slechts 144.350 km en is voorzien van een trekhaak, automatische transmissie en een benzine motor.
Kenmerken van de Audi Q7
De Audi Q7 is al jarenlang een iconische verschijning op de weg en staat bekend om zijn luxe, comfort en prestaties. Deze specifieke uitvoering, de Pro Line S, biedt extra sportieve elementen en een hoogwaardige afwerking.
Bouwjaar: 2016 Kilometerstand: 144.350 km Motor: Benzine, met een krachtige vermogen van de populaire TFSI-motor van AudiTrekhaak: Ideaal voor het vervoeren van fietsen of het trekken van een aanhangwagenTransmissie: Automatische transmissie voor soepel schakelen
Comfort en technologie
De Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S is uitgerust met geavanceerde comfort- en technologiefuncties om elke rit zo aangenaam mogelijk te maken. Enkele hoogtepunten zijn:
Luxe interieur: Het interieur van de Q7 is ontworpen met hoogwaardige materialen en vakmanschap, waardoor een luxueuze sfeer ontstaat.Geavanceerd infotainmentsysteem: Met het ingebouwde infotainmentsysteem heb je toegang tot navigatie, Bluetooth-connectiviteit en tal van andere handige functies.Veiligheidsvoorzieningen: De Q7 is uitgerust met een scala aan veiligheidsvoorzieningen, zoals ABS, airbags en stabiliteitscontrolesystemen, om maximale bescherming te bieden aan jou en je passagiers.Panoramadak: Geniet van het uitzicht tijdens het rijden met het panoramadak dat zorgt voor veel lichtinval in de auto.
Prestaties en brandstofefficiëntie
Dankzij de krachtige TFSI-motor levert de Audi Q7 uitstekende prestaties op de weg. Met een vermogen van 334 pk accelereert deze SUV moeiteloos en biedt hij een soepele rijervaring. Ondanks zijn krachtige prestaties is de Q7 ook brandstofefficiënt, waardoor je zuinig kunt rijden zonder in te leveren op vermogen.
Conclusie
Als je op zoek bent naar een luxe SUV met sportieve elementen, uitstekende prestaties en geavanceerde technologie, dan is de A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.