Audi Q7 3.0 TDI E-Tron Quattro Design Selection 100% Optie's

€ 54.900,-

Bouwjaar 13-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.557 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Audi Q7 3.0 TDI E-Tron Quattro Design Selection 100% Optie's


€ 54.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.557 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carpoint Dongen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kanaalstraat 102A
Postcode 5104 AD
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 323799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carpointdongen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 284 kW (386 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Actieradius: 861 km (56 km elektrisch, 805 km brandstof)

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/40 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.445 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.210 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 3-fasen

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,357142857143 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 775 - € 833 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden: 12 Maanden Garantie, Onderhoudsbeurt, Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie

Overige informatie
Stekkeraansluiting: Type 2 en Type 3

Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Audi Q7 levert het allemaal. Als u het over uitstraling hebt, dan kunt u niet om het effect van de S-Line styling heen. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Superieur rijgedrag onder moeilijke omstandigheden? Laat dat maar aan de vierwielaandrijving over! Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Ongeacht het aantal inzittenden blijft de hoogte van deze Audi Q7 altijd constant, dankzij de luchtvering. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, trailer assistent, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, sportinterieur, LED-achterlichten, lendensteun, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het infotainm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie