Bouwjaar | 27-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.495 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-040-ZN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 255 kW (347 pk) |
€ 59.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.495 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-040-ZN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 255 kW (347 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CTR B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbroeksestraat 21A |
Postcode | 5281 RV |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85692423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.955 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.625 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal
Zeer volle Audi SQ5 3.0 TDI 347 PK NANO GREY van November 2019 met origineel 67.495 kilometers.
Afkomstig van 1e eigenaar.
Auto wordt geleverd met nieuwe apk en onderhoudsbeurt.
Wanneer u graag een voorstel wilt betreft INRUIL van uw huidige auto kunt u contact met ons opnemen via WhatsApp:
+31(0)6-34153556
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Proefrit op afspraak.
OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN!
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.