Bouwjaar | 26-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Distributiestraat 45 |
Postcode | 4283 JN |
Plaats | Giessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 693929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mb-vos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: feb 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 196 kW (266 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Fijn nappa leder met S-logo's en contrast stitching
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-10-2025
Nieuw en direct leverbaar, nieuwprijs €102.778, nu voor €93.500 incl. BTW/BPM
6Y6Y Daytonagrijs pareleffect € 1.260,82
1BK Adaptive air suspension € 2.420,00
PCF Assistentiepakket Parking € 519,09
6E3 Comfortmiddenarmsteun voorin € 266,20
2PF Driespaaks lederen sportcontourstuur, afgevlakt aan de onderzijde, multifunctioneel plus € 159,72
PV3 Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel € 1.040,60
3FU Glazen panoramadak € 2.128,39
N2R Leder fijnnappa met S-logo's € 2.015,86
QQ2 Lichtpakket plus met ambient lighting € 194,81
QL5 Privacy glas (donker getinte ramen) € 588,06
1D4 Trekhaak € 1.133,77
45I Velgen Audi Sport, 5-V-spaak-offset, antracietzwart, glansgedraaid, 8,5Jx21, bandenmaat 255/40 R21 € 3.275,47
= Bedrijfsinformatie =
Met ons toegewijde team bieden wij u al 30 jaar de beste kwaliteit en service tegen de scherpste prijzen. Door onze specifieke markt- en productkennis bent u bij ons verzekerd van een sterk wisselend aanbod aan exclusieve Mercedessen, veelal nog in de fabrieksgarantie. Maar ook na de aankoop staan wij voor u klaar met onze 24H-service, officieel erkende werkplaats, schadeherstel en nog veel meer. Alles afgestemd op uw persoonlijke wensen. Kijk snel op onze site en laat u overtuigen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.