Audi Q5 55 TFSI hybrid quattro Competition, keyless, acc, luchtvering,

€ 41.950,- incl. BTW

Bouwjaar 02-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.923 km
Deuren 5
Kenteken X-349-VB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 55 TFSI hybrid quattro Competition, keyless, acc, luchtvering,


€ 41.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.923 km
Deuren 5
Kenteken X-349-VB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Iwan Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeelbergseweg 30
Postcode 5555 EC
Plaats Valkenswaard
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31741199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.iwancarcompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 185 kW (252 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn iedere dag geopend van 8.00u tot 18.00u
En zaterdag van 8.00u tot 12u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie