Audi Q5 50 TFSI e quattro S edition B&O Keyless Pano 300 PK

€ 44.950,- incl. BTW

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.300 km
Deuren 5
Kenteken T-716-SJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSI e quattro S edition B&O Keyless Pano 300 PK


€ 44.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 41.300 km
Deuren 5
Kenteken T-716-SJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nino Visscher Automobielen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijvenweg 4
Postcode 5272 PB
Plaats Sint-Michielsgestel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30174703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nvautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

OPTIE LIJST:

70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
33505 Achterbank (plus) en/of Leuning gedeeld
> 33700 - Achterbank verstelbaar 3NS
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UF
42613 Audi Drive Select 2H9
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FA
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2K6
28807 Comfort-airco-automaat 3-zones 9AQ
16205 Dakreling geanodiseerd 3S1
42095 Dynamisch chassis 1BA
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP 4BF
2809 Glans-pakket 4ZB
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
97775 Hybride 0K3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handschrift, verlicht VT5
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
35704 Kinderslot, handmatig 4H3
28379 Kofferbakbekleding 6SS
18208 Koplamphoogteregeling automatisch 8Q3
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
73207 Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V) 73P
504 Longlife-Service QI6
87382 Motor 2,0 L - 185 kW (Systeem: 220 kW) 16V TFSI Hybride (DLGA) DLGA&EXT.ENG:6
2904 Niet-rokerspakket 9JA
40803 Parkeerrem elektro-mechanisch UH1
40933 Rijassistent-systeem City-noodremfunctie (Audi pre sense City) 6K9
31901 Sportstoelen voor Q1D
69800 Stuurbekrachtiging QZ7
74904 Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie S-tronic G1D
28409 Vloermatten Velours 0TD
22304 Warmtewerend glas groen getint 4KC
38106 Wegrijblokkering (elektronisch) 7AA
26903 Zij-airbag voor 4X3
72504 Accu 68 Ah J2D
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
39804 Achteruitrijcamera KA2
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
25075 Audi Smartphone Interface UI2
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
63716 Banden 255/45 R20 ...W HN1
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) QL5
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
18657 Bocht- en all weatherverlichting
15804 Buitenspiegel asferisch, links 5SL
15700 Buitenspiegel asferisch, rechts 6TS
15209 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts 6XE
15897 Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts
25401 Combi-instrument digitaal (virt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie