Audi Q5 50 TFSI e Quattro S-Line edition | Daytona/black optic | 22 inch | ACC | AppleCarplay

€ 52.950,- incl. BTW

Bouwjaar 22-09-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.818 km
Deuren 5
Kenteken Z-845-DR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Audi Q5 50 TFSI e Quattro S-Line edition | Daytona/black optic | 22 inch | ACC | AppleCarplay


€ 52.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-09-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.818 km
Deuren 5
Kenteken Z-845-DR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Elekgo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Vonder 5
Postcode 5741 TT
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.elektrisch-rijden.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • cruise control
  • dakrail
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 195 kW (265 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/55 R22
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,870967741935 kWh/100km
CO2-uitstoot: 43 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal

Uniek en in nieuwstaat verkerende Audi Q5 50 TFSI e Quattro S-Line (Daytonagrau) met maar 67.818 km op de teller! Afkomstig van eerste eigenaar voorzien van vele denkbare opties zoals!

Onderscheidende opties;

Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving, Akoestische voetgangersbescherming, buitengeluid (e-sound), AWD-koppeling, Bumper Sport-design (S-line), Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht, Ambienteverlichting (Multicolor-LED),Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Dimautomaat en Stoeprandfunctie, Business-pakket, Zonnescherm aan Portierruiten achter, Combi-instrument digitaal (virtual cockpit), Dakbekleding Stof, zwart, Glans-pakket, Hulppakket Tour, Rijassistent-systeem Grootlichtassistent, Rijassistent-systeem Automatische afstandsregeling (Adaptive Cruise Control) incl. Audi pre sense front, Interieur-pakket S line, Interieurinrichting: Decordelen Accentdelen Zwart glimmend, Matrix-LED-koplamp, Parelmoereffect-lak, Parkeerhulp voor en achter, optisch (APS Plus), Rijassistent-systeem Rijbaanassistentie (active lane assist), Sound-systeem DSP / Audi Sound-systeem, Sportstoelen voor, Stoelbekleding/kussens: Leer / Stof Sequenz met Logo-afdruk in Voorstoelleuningen, Stoelverwarming voor, 22 inch lichtmetalen velgen, etc etc.

= Bedrijfsinformatie =

Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97

4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.

Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:

- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (wanneer kwijt eenvoudig online bij RDW op te vragen voor 1.20 euro, hi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie