Bouwjaar | 02-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 223.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-761-GG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
€ 23.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 223.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-761-GG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A2 Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schouwrooij 6 |
Postcode | 5281 RE |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a2autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 191 x 162 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.975 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.585 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal
Audi Q5 3.0 TDI SQ5 quattro Pro Line Comeptition
De apk is geldig tot en met 31-01-2025
Het onderhoud is aanwezig tot heden
(Goedkoopste Euro 6 van Nederland!)
De prijs is inclusief Btw
De auto rijdt en schakelt uitstekend!
Deze Audi Q5 komt uit 2015, werd geleverd van 01-10-2015 tot 31-12-2016 en kostte toen € 98.004,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 240 kW (326 PK) en een cilinderinhoud van 2967 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,6 liter per 100 km en hij weegt 1975 kg. De APK is geldig tot 31-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 707,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij brengen geen afleverkosten in rekening!
In de avonduren enkel op afspraak geopend.
Kom gerust langs voor een bezichtiging/proefrit.
Bel +31651408639 voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.