Audi Q5 2.0 TFSI Quattro?Cruise Control?Airco?Origineel Nederlands?Quattro?NAP?

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-08-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.369 km
Deuren 5
Kenteken 00-RVB-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro?Cruise Control?Airco?Origineel Nederlands?Quattro?NAP?


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.369 km
Deuren 5
Kenteken 00-RVB-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Next-Move / Signature Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hoogt 12B
Postcode 5175 AX
Plaats Loon op Zand
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 2034046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nextmovecustomizing.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2009 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro?Cruise Control?Airco?Origineel Nederlands?Quattro?NAP?

Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 163.369

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Audi Q5 is van het bouwjaar 2011. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Files: ze kosten ergernis en tijd. Maar vanaf nu geen onnodige brandstof meer. Als u stilstaat, schakelt het start-stop systeem de motor uit. En aan, zodra u weer kunt. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

U kunt het audiosysteem en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Audi met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Ook is de Audi uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

= Bedrijfsinformatie =

Het verhaal achter de Signature Cars van Next-Move.

Onze Next-Move Signature auto's zijn zo gemaakt zoals wij ze zelf zouden willen rijden.
De auto's die wij aanbieden zijn apart en hebben dat persoonlijke tintje die je nergens anders zult vinden. Het woord standaard kennen wij niet, onze auto's bieden meer, zoveel meer en zijn een inspiratie voor iedere autofanaat.

Onze Signature Cars staan voor pure passie en wij zijn net zo enthousiast om de perfecte auto voor u te creëren als u zult zijn om erin te rijden.

Elke auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie