Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line 2010 NAP | Cruise | Elek. pakket | Trekhaak | e APK | PDC | Camera | Leder | Navigatie | Lichtmetaal | Elek. achterklep

€ 16.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-05-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.857 km
Deuren 5
Kenteken 96-LKS-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line 2010 NAP | Cruise | Elek. pakket | Trekhaak | e APK | PDC | Camera | Leder | Navigatie | Lichtmetaal | Elek. achterklep


€ 16.499,-

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.857 km
Deuren 5
Kenteken 96-LKS-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thomas Rutten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Randweg Zuid 40
Postcode 6021 PT
Plaats Budel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thomas-rutten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2008 - 2017
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart-oranje, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,5 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Fabelhaft. Gründlich. Spitzenklasse. Oftewel: hier hebben we te maken met een typisch Duitse Wagen. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Deze Audi heeft de volledige oliemodificatie aantoonbaar gehad bij de Audi Dealer. Auto krijgt voor de vraagprijs een nieuwe APK bij aflevering. Betreft hier een hele nette en keurige Audi, volledig dealer onderhouden. 

Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem met harde schijf zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Audi is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan. Met het bandenspanningscontrolesysteem weet u altijd zeker dat de banden op d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie