Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S-Line, Xenon, Leder 20 Inch, Navi,

€ 12.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-01-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 225.409 km
Deuren 5
Kenteken 97-KLF-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S-Line, Xenon, Leder 20 Inch, Navi,


€ 12.450,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 225.409 km
Deuren 5
Kenteken 97-KLF-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Langens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramstraat 18
Postcode 5388 GG
Plaats Nistelrode
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 612076 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijflangens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Deze hele mooie Audi Q5 2.0 TFSi heeft al een motor revisie gehad bij de importeur PON ivm olieverbruik. Factuur is daarvan aanwezig. Er liggen 4 nieuwe Hankook banden op. Zeer recent ook 4 injectoren vervangen inclusief 4 bobine's en bougie's.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie