Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 25.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VAN EIJK AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bosscheweg 96 |
Postcode | 5735 GX |
Plaats | Aarle-Rixtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48345854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaneijkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020
Modelcode: GA
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 197 km/u
Ledig gewicht: 1.265 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket Basis:
Basis
Dit is de meeneemprijs zonder garantie en optisch of technisch klaarmaken. (deze prijs is bedoelt vaan handelaren of particulieren die op eigen verzoek zonder garantie willen kopen en afzien van non conformiteit)
Basis +
Dit is de Basis internetprijs + € 350,= incl 3 mnd garantie (Autoplus garantie) apk en afl inspectie
Comfort
Dit is de Basis internetprijs + € 450,= incl 6 mnd garantie (Autoplus garantie) nieuwe apk en afl inspectie
Comfort +
Dit is de Basis internetprijs + € 650,= incl 12 mnd garantie (Autoplus garantie) nieuwe apk en afl inspectie
Werkelijk unieke Audi Q2 turbo uitgevoerd in de meest zuinige variant en meest exclusiefste uitvoering namelijk de First Edition!
Dit exemplaar is uitgevoerd In de exclusieve kleur Quantum Grey met o.a.
Bang & Olusfen premium audio
Carplay
Virtual Cockpit
Zwarte hemel
Leder sport interieur
Elektrische kofferbak
19 inch velgen
Ambiente interieurverlichting
Verwarmde stoelen
Dealer onderhouden incl 2 sleutels.
Duitse ingenieurskunst staat synoniem voor kwaliteit en betrouwbaarheid, iets wat je direct zult herkennen wanneer je deze Audi Q2 start. Bent u bestand tegen een beetje bekijks? Dan zal de S-Line styling u zeker aanspreken. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas en dakspoiler.
De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Audi Q2 voorzien van parkeersensoren! Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Ook is de Audi uitgerust met: full map navigatiesysteem, lederen sportstuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?