Bouwjaar | 20-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 33.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nino Visscher Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5272 PB |
Plaats | Sint-Michielsgestel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30174703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nvautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Ledig gewicht: 1.405 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
0NB S-Line
1A5 Brandstofsysteem benzine-inspuiting
1Z2 Grotere eerste brandstoftankvulling fabriek
4P6 Module vloer achter uitvoering 7
5D1 Draaggolffrequentie 433,92 tot 434,42 MHz
5K5 Folienbeklebung
7UG MMI navigatie plus MMI touch
8W1 Indicatie sproeiervloeistofpeil
8Y1 Dubbeltonige claxon
9U1 Remvoeringslijtage-indicatie
AR zwart-zwart-expresrood/zwart-zwart/zwart/zwart
DQ6 4-cil. benzinemotor 2,0L/140 KW, TFSI, homogeen, Basismotor: T06/T2C/T2J/T2W/T3I/T4U/T50/T5H/T6E/T8J/TD3
F0A Geen speciale wagen, standaarduitv.
FA0 Afhandeling productiemodel
FC1 Individualeinbau der Audi Sport GmbH
FM0 Uitvoering basisuitrusting
FQ1 Wielen van de Audi Sport/Quattro GmbH
G32 Demping vóór
GB1 LTE-ondersteuning Phone box
I8L MMI Navigation Plus
IX1 Benzinemotor
K4H Gesloten opbouw
KS0 Head-up Display
L14 Veerbereik 14 alleen inbouwsturing geen behoefteprognose
NT0 Transportbescherming (uitv. 1)
TD3 4-cil. benzinemotor 2.0 l aggr. 06K.M
UK1 Ontgrendeling achterbank standaard
YIW Door entrance LED projection of Audi Rings, key cover, Edition #2
L0L Wagen met links stuur 11
QG1 Verlengde onderhoudsintervallen 504
QI6 Servicemelding 30000 km of 2 jaar ( variabel )
4ZD Optiekpakket titaanzwart 1830
QQ2 Ambiente Lichtpaket, mehrfarbig 1900
9JA Niet-rokers-uitvoering 2904
WVI Technology selection 3438
WME Sound package 3851
PA2 RS Dynamic pakket 4003
A9D advanced 4303
WQS S line sportpakket 4305
PCE Assistentie pakket 4312
PNQ MMI navigatie plus 4416
6XE Au~enspiegel elektrisch einstell-, beheiz- und anklappbar 15002
79D File+emergency+side assist 15499
5SL Buitenspiegel links, asferisch 15804
6FA Spiegelkappen in kleur 15807
3FB Glazen panoramadak 16708
8IT LED-Scheinwerfer 18020
PX2 LED-koplampen 18020
8G1 Grootlichtassistent 18610
8SP LED-Hec kleuchten mit dynamischem Blinklicht 18818
8K4 Tagfahrlicht 18904
PX2 LED-koplampen 18913
8X1 Koplampsproeiers 19000
8M1 Achterruitwisse r/-sproeiers met intervalschakeling 19300
4ZD Optiekpakket titaanzwart 20037
5J3 S line dakspoiler 20908
2JK Bumper contrast grijs 21437
VW1 Privacy glas 22202
4GH Voorruit met grijze band 22506
QV3 Digitale radio-ontvangst 24109
9VS Bang & Olufsen Premium Sound System 24621
9ZE Audi phone box 24835
YJC USB adapter cable for mobile devices with USB Type-C port, angled 24990
PNQ MMI navigatie plus 25008
EL3 Audi connect Navigation & Infotainment 25047
IT3
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?