Audi E-Tron Sportback 55 Quattro Bus. Ed. Plus 95 kWh 408PK incl. BTW | NL AUTO 1e Eig. | Pano | ACC | 12 MND Garantie

€ 44.980,- incl. BTW

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.514 km
Deuren 5
Kenteken K-452-KK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Audi E-Tron Sportback 55 Quattro Bus. Ed. Plus 95 kWh 408PK incl. BTW | NL AUTO 1e Eig. | Pano | ACC | 12 MND Garantie


€ 44.980,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.514 km
Deuren 5
Kenteken K-452-KK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam D2 Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jules Verneweg 114
Postcode 5015 BM
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2340911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.d2automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2020 - jun 2021

Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 405 km
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 240,54 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Audi e-tron Sportback kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. We hebben het hier over een auto uit 2020, hij heeft 139514 kilometer op de teller staan. Met zijn moderne accutechniek levert deze auto uitstekende prestaties, met een rijbereik dat genoeg is voor alle gewone ritten. En met een eigen laadpunt kunt u de accu's opladen terwijl u slaapt. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Als autorijden zijdezacht kan zijn, dan is het hier zeker het geval: daar zorgen de de luchtvering en de comfortstoelen voor. Vergeet halogeen; deze koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-technologie met maximale lichtopbrengst zonder de tegenligger te hinderen. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 22 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing en dakdraagsysteem.

Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als uw voorligger stilstaat. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. De uitrusting van deze auto is met connected drive services, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst en regensensor behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, besch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie