Audi A8 5.2 FSI S8 V10 Quattro 450PK+ Pano.B&O.TV.Camera.20'

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-01-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.880 km
Deuren 4
Kenteken SR-525-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Audi A8 5.2 FSI S8 V10 Quattro 450PK+ Pano.B&O.TV.Camera.20'


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.880 km
Deuren 4
Kenteken SR-525-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SSK XQLUSIVE CAR-COMPANY
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 16
Postcode 4761 CB
Plaats Zevenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30543009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ssk-xqlusive.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/35 R20
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 190 x 142 cm
Wielbasis: 294 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 314 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik in de stad: 19,5 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

EXCLUSIV Audi S8 5.2FSI V10 Automaat 451PK+ Pro S-Line Flippers Keyless-Go Leer 20'' Navi Elekt-Achterklep Xenon LED Alcantara BANG&OLUFSEN -Surround AC Pdc Camera Chroomline V10-Geluid Uitlaat Kanon

Full option's o.a.
#- Zwart Extra dikke Lederen S8-Sport interieur
#- Zwarte Alcantara Hemel-Plafond
#- Vol Extra dik Lederen Dashboard Middenconsole Deurpanelen Uniek!
#- BANG&OLUFSEN -Surround Systeem
#- S8 Typ TellerCockpit
#- Achteruitrij Camera
#- Keyless-Entry
#- 20'' S8 Velgen
#- Elektrische Achterklep Open&Dicht
#- Audi Assist
#- Audi EHBO
#- Xenon Koplampen
#- Navigatie Europa
#- Dubbele Sport-Uitlaten
#- Sport-Suspension
#- S8 interieur
#- S8 Instaplijsten
#- S8 S-Line Voorbumper
#- S8 Sideskirts
#- S8 S-Line Achterbumper
#- S8 V10 Fenders
#- S8 Diffuser
#- M-Uitlaatsysteem Ultiem Geluid
#- S8 Sport Onderstel
#- MTF S8 Sport Lederen Stuurwiel
#- Memory Stoelen
#- Elektrisch verstelbare voorstoelen
#- Stoelverwarming
#- Sport Stand
#- Carbon inleg rondom
#- Sfeerverlichting
#- Elektrische inklapbare S8 spiegels
#- Xenon Koplampen
#- 6-Versn Sport bak + Flippers
#- V10 451PK+ 540NM BLOK


Algemene gegevens

Tellerstand: 121.000 km
Carrosserievorm: Sedan
Aantal deuren: 4
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2007
Transmissie: Automaat
Kleur: Grijs metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder
Onderhoudsboekjes: Nee

Technische gegevens

Motorinhoud: 5.204 cc
Aantal cilinders: 10
Vermogen: 332 kW (451 PK)
Topsnelheid: 250 km/u
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Wielbasis: 294 cm
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Energielabel: G

Functionaliteit

Aantal zitplaatsen: 5
Afmetingen (LxBxH): 516 x 189 x 146 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 297 - 337 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 157.047 (incl. 21% BTW, incl. BPM)

Exterieur


o Achterspoiler
o bi-xenon koplampen
o Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
o Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
o Elektrisch bedienbare achterklep
o Elektronische remkrachtverdeling
o Elektronisch Sper Differentieel
o Keyless entry
o Koplampen ada

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie