Audi A8 4.2 quattro Lang

€ 36.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.750 km
Deuren 4
Kenteken P-248-HF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Audi A8 4.2 quattro Lang


€ 36.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.750 km
Deuren 4
Kenteken P-248-HF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.172 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Exclusive Swiss Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tongerloostraat 5
Postcode 5154 PH
Plaats Elshout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21311757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.exclusiveswisscars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 5287 x 1894 x 1455 cm
Wielbasis: 307 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik in de stad: 15,7 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

De Audi A8 4.2 V8 verlengd, ook bekend als de "L", is een vlaggenschipmodel dat de perfecte combinatie biedt van luxe, prestaties en verfijning. Met slechts 57.000 kilometer op de teller en uit het bouwjaar 2007, valt deze specifieke auto in de categorie van youngtimers, wat betekent dat het niet alleen een indrukwekkend voertuig is, maar ook een zekere mate van verzamelwaarde vertegenwoordigt.

Wat deze Audi A8 4.2 V8 L zo bijzonder maakt, begint met zijn uitstekende staat. Van het glanzende zwart metallic lakwerk tot het weelderige zwarte lederen interieur straalt deze auto klasse en verfijning uit vanuit elke hoek. Met zijn verlengde wielbasis biedt deze uitvoering extra ruimte en comfort, wat bijdraagt aan de al indrukwekkende rijervaring.

Onder de motorkap schuilt een krachtige 4.2-liter V8-motor die garant staat voor uitmuntende prestaties. Met een soepele vermogensafgifte en een indrukwekkend koppel levert deze motor een rijervaring die zowel opwindend als verfijnd is. Of u nu lange snelwegritten maakt of stedelijke omgevingen doorkruist, de Audi A8 4.2 V8 L biedt een dynamische rijervaring die voldoet aan de verwachtingen van zelfs de meest veeleisende bestuurders.

Wat betreft functies en opties, laat deze Audi A8 4.2 V8 L niets te wensen over. Van geavanceerde infotainment- en connectiviteitsfuncties tot luxe voorzieningen zoals elektrisch verstelbare stoelen met massagefunctie, premium audiosysteem, adaptieve cruisecontrol, en een uitgebreid assortiment aan veiligheidsvoorzieningen, deze auto is uitgerust met alles wat nodig is om elke rit comfortabel en plezierig te maken.

Kortom, de Audi A8 4.2 V8 L vertegenwoordigt het toppunt van luxe en prestaties in de wereld van premium auto's. Met zijn indrukwekkende staat, beperkte kilometerstand en uitgebreide lijst van functies, is dit exemplaar een zeldzame vondst die zowel liefhebbers van luxe auto's als verzamelaars zal aanspreken.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie over bovenstaande informatie kunt u mij natuurlijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie