Bouwjaar | 01-07-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-PZ-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.936 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
€ 12.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-PZ-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.936 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Karel Hol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 42 |
Postcode | 5451 AT |
Plaats | Mill |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 820200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfkarelhol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi A8 komt uit 2003, werd geleverd van 01-06-2003 tot 31-05-2005. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een dieselmotor, heeft een maximum vermogen van 202 kW (275 PK) en een cilinderinhoud van 3936 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,6 liter per 100 km en hij weegt 1915 kg.
Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling! Heeft u elders een vergelijkbare, goedkopere auto gevonden dan kijken we graag met u mee of deze auto gelijkwaardig is. Wij zijn u graag van dienst om een mogelijke teleurstelling te voorkomen.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Autobedrijf Karel Hol is gestart in 1994 en ondertussen uitgegroeid tot een team van deskundige medewerkers verdeeld over twee vestigingen, Gemert en Mill. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van originele, Nederlandse, jong gebruikte occasions. Het autobedrijf is niet alleen bedoeld voor de verkoop: onze werkplaats is geheel ingericht voor onderhoud en reparatie van alle automerken inclusief elektrische auto�s. Complexe reparaties zien wij als een uitdaging en door jarenlange ervaring en creativiteit wordt dit vakkundig uitgevoerd. Kom gerust een keer langs voor een kop koffie en een proefrit.
Met vriendelijke groet, team autobedrijf Karel Hol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.