Audi A3 Sportback 40 e-tron 204 pk 3x S-line incl.BTW |ACC |Virtual|Navi |Matrix |
€ 25.600,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Audi A3 Sportback 40 e-tron 204 pk 3x S-line incl.BTW |ACC |Virtual|Navi |Matrix |
€ 25.600,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.100 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Finkenflugel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gulberg 43A |
Postcode | 5674 TE |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19919261 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.finkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Ledig gewicht: 1.530 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
In nieuwstaat verkerende Audi A3 Sportback 40 E-tron S-line uitvoering, met slechts 77.100 kilometer op de teller.
Betreft een zeer luxe uitvoering, uitgerust met een krachtige 204 pk.
Getoond prijs betreft inclusief BTW !
= Bedrijfsinformatie =
Alle boekjes aanwezig, afgestempeld onderhoudsboekje en beide sleutels aanwezig.
-Inruil mogelijk.
-Garantie mogelijk
-Financiering mogelijk via BD Lease (vraag naar de voorwaarden.)
-Verzekering mogelijk.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jimmy Finkenflugel, of breng een bezoek aan onze showroom.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!