Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TSX-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TSX-79 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DEZE AUDI A1 HEEFT VOORSCHADE ZIE FOTO'S OF BEL AUB VOOR MEER INFO +31654908782
Laat u niets wijsmaken, deze Audi A1 Sportback biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2014 heeft 218000 kilometer gelopen. De uitgesproken S line-pakket voegt een reeks sportieve accenten aan de vormgeving toe. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Het navigatiesysteem met harde schijf brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Audi A1 Sportback heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!