Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.315 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Audi S1 quattro | 460 PK | LEDEREN BEKLEDING | VOLLEDIG GETUNED DOOR BR-PERFORMANCE FACTUREN T.W.V 10K | NAVI | CLIMA | PDC | En nog veel meer..
https://www.autoblog.nl/nieuws/dit-is-de-duurste-audi-s1-van-nederland-3430589
De Audi S1 uit 2014 is een compacte en sportieve hatchback die de kenmerkende stijl en prestaties van Audi combineert in een kleinere, wendbare auto. Ondanks zijn compacte formaat zit de S1 boordevol kracht en technologie, waardoor het een opwindende rijervaring biedt.
Onder de motorkap van de Audi S1 ligt een 2.0-liter TFSI viercilinder motor, die 231 pk levert en een koppel van 370 Nm. Dit vermogen wordt overgebracht naar alle vier de wielen via Audi's befaamde Quattro vierwielaandrijvingssysteem, waardoor de S1 een uitstekende grip en acceleratie biedt. De auto sprint van 0 naar 100 km/u in slechts 5,8 seconden, wat behoorlijk snel is voor een compacte hatchback.
Het sportieve karakter van de S1 komt ook tot uiting in zijn uiterlijk. Met opvallende details zoals de kenmerkende Audi Singleframe-grille, sportieve bumpers, en optionele opvallende exterieurkleuren, straalt de S1 een gevoel van dynamiek en kracht uit.
Het interieur van de S1 is typisch Audi: hoogwaardige materialen, een strak design en geavanceerde technologieën. De optionele S-sportstoelen bieden uitstekende ondersteuning tijdens dynamisch rijden, terwijl het MMI-infotainmentsysteem toegang biedt tot navigatie, media en voertuiginstellingen via een intuïtief bedieningspaneel.
Ondanks zijn sportieve karakter is de Audi S1 ook een praktische keuze. Met vijf zitplaatsen en een redelijk ruime bagageruimte is het een handige auto voor dagelijks gebruik. De compacte afmetingen maken het gemakkelijk om in de stad te manoeuvreren, terwijl de sportieve ophanging en directe besturing zorgen voor plezierige ritten op bochtige wegen.
In termen van veiligheid beschikt de S1 over een reeks aan assistentiesystemen, zoals ABS, stabiliteitscontrole en optionele parkeerhulp. Dit draagt bij aan gemoedsrust en veiligheid tijdens het rijden.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.
Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!