Bouwjaar | 24-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.795 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-SGH-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 10.475,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.795 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-SGH-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Center Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlierwerf 4 |
Postcode | 4704 SB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 544850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncenterroosendaal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Dit is niet zomaar een Audi A1. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. S-Line styling geeft deze auto een extra dynamische uitstraling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Minder brandstofverbruik en minder uitstoot. Het start-stopsysteem zorgt ervoor dat de motor uitschakelt terwijl u stil staat. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Extra opties op deze auto zijn: sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
Occasion Center Roosendaal is het vertrouwde adres voor uw nieuwe gebruikte auto.
Bij Occasion Center Roosendaal bent u vrijblijvend van harte welkom om een kijkje te komen nemen in onze showroom.
Liefst eerst wel even bellen of de auto nog aanwezig is, dit is om teleurstellingen en verwarringen te voorkomen.
Als u van te voren belt houden wij uiteraard zoals het hoort de auto vast voor u.
Al onze auto's zijn afkomstig van erkende dealerbedrijven of leasemaatschappijen waarbij de onderhoudshistories bekend zijn en kilometerstanden gegarandeerd en aantoonbaar zijn via het NAP-Tellerrapport systeem.
Wij garanderen een markt -conforme inruilprijs met de wel bekende ver
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!