Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.631 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 8.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.631 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DEHO Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Peppels 20 |
Postcode | 5446 WG |
Plaats | Wanroij |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 700208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Wielbasis: 246 cm
Aantal zitplaatsen: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Audi A1 1.2 TFSI Attraction, zowel optisch als motorisch in zeer goede staat
Rijd en Schakelt goed
Nieuwe APK
Altijd tijdig onderhoud gehad, boekjes aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
Voor financieringsmogelijkheden verwijzen wij u graag naar onze website: www.dehotrading.nl.
U bent van harte welkom om de auto te komen bezichtigen en een proefrit te maken.
Vanwege onze snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie aanwezig, daarom verzoeken wij u vriendelijk om eerst te bellen om teleurstelling te voorkomen.??
DEHO Trading is een RDW-erkend autobedrijf dat zich voornamelijk specialiseert in Duitse automerken.
Bij ons op locatie kunnen wij de tenaamstelling verzorgen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever- of rijklaarkosten in rekening.
Tevens zijn wij op afspraak ook 's avonds en op zondag geopend.?Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen bij DEHO Trading in Wanroij.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!