Bouwjaar | 11-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.063 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-449-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.063 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-449-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - jun 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 288 kW (392 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 224 kW (305 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Volvo XC60 2.0 T8 Twin Engine AWD R-Design Plug in Hybrid PHEV | Panodak | Trekhaak af Fabriek | Led | Head-up Display | 21'' L.M. | Carplay |
'Volvo for life', zeggen ze in Zweden. En daarin zit het allemaal besloten: prestaties, innovatie en vooral veilig en vooruitstrevend rijden. Natuurlijk ook in dit model. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Een lederen interieur is natuurlijk altijd een heerlijke plus. Maar wie van praktisch gemak houdt, wordt ook nog eens extra blij van het elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Bij de uitrusting van deze Volvo horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Een aanhanger of caravan kan ook mee, dankzij de elektrisch inklapbare trekhaak Vergeten af te sluiten? Bandenspanning onvoldoende? De speciale app geeft u direct een seintje met behulp van Connected Services. Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf met de knoppen op het stuur of met uw stem. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, R-design, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, regensensor en cruise control is deze auto helemaal compleet.
Aan boord van deze Volvo houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Mis geen seconde van wat er voor u gebeurt: door de head-up display ziet u de weg én de ritinformatie! Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het La
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.