Volkswagen Passat Variant 1.4 GTE Plug In Hybrid | PHEV | Panodak | Camera | Trekhaak Af Fabriek | Memory Seat | Carplay | Massage Stoel | Cruise Controle Adiptive | D
€ 26.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 GTE Plug In Hybrid | PHEV | Panodak | Camera | Trekhaak Af Fabriek | Memory Seat | Carplay | Massage Stoel | Cruise Controle Adiptive | D
€ 26.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - mrt 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 45 kW (61 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
| PHEV | Pano Dak | Camera | Trekhaak Af Fabriek | Memory Seat | Carplay | Massage Stoel | Cruise Controle Adiptive | DAB | Park Assist | Stoel Verwarming |
Deze Volkswagen Passat Variant staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. Een fraai voorbeeld van een hybride auto. Zuinig in brandstof door de pittige elektromotor en maximale actieradius dankzij de verbrandingsmotor. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Passat Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. De ergo active comfortstoelen zitten op lange ritten zo prettig dat u bijna vergeet te pauzeren. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Natuurlijk behoren connected drive services, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Elektron
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.