Volkswagen Golf 1.5 ETSI DSG CRUISE LED NAVI PANO NW MODEL20 EERSTE EIGENAAR DEALER ONDERHOUDEN VOL OPTIES NL AUTO
€ 28.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-334-ST Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 ETSI DSG CRUISE LED NAVI PANO NW MODEL20 EERSTE EIGENAAR DEALER ONDERHOUDEN VOL OPTIES NL AUTO
€ 28.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-334-ST Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoland Oss in & en verkoop luxe auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hertogensingel 87 |
Postcode | 5341 AC |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19383730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolandoss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.5 ETSI DSG CRUISE LED NAVI PANO NW MODEL20 EERSTE EIGENAAR DEALER ONDERHOUDEN VOL OPTIES NL AUTO
- Kenteken: H-334-ST
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 12-02-2026
- Tellerstand: 71615 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Velours
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DFY
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1280 kg
- Max. massa voertuig: 1880 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 179 cm
- Hoogte: 149 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Bijzondere opties & accessoires
- 2 De Eigenaar
- Cruise control adaptief
- KM-stand certificaat aanwezig
- Matrix LED koplampen
- Nederlands Auto
- Premium Sfeerverlichting
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportstoelen
- Stuurwiel multifunctioneel
- Stuurwiel multifunctioneel
- Tel:06-19383730 OF 06-54271668
Pakket: LED lichtpakket
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Matrix LED koplampen
Pakket: Multimedia navigatiepakket
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Verkeersbord detectie
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Navigatie pakket
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Verkeersbord detectie
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- DAB+ (Digitale radio)
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- USB-aansluiting
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Premium Sfeerverlichting
- Sfeerverlichting
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.