Volkswagen Golf 8 R 2.0 TSI 4Motion Performance/HUD/AKRA/NÜRNBERG

€ 51.995,-

Bouwjaar 05-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.300 km
Deuren 5
Kenteken T-036-NL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf 8 R 2.0 TSI 4Motion Performance/HUD/AKRA/NÜRNBERG


€ 51.995,-

Algemeen

Bouwjaar 05-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.300 km
Deuren 5
Kenteken T-036-NL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kooymans Exclusive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Belgiëstraat 5a
Postcode 5171 PN
Plaats Kaatsheuvel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33054891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.030 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Heeft deze auto uw interesse gewekt? Ons autobedrijf verwelkomt u graag gedurende zes dagen per week, van 09:00 tot 18:00 tijdens reguliere openingstijden. Voor bezoeken op zondag staan wij tot uw beschikking op afspraak. Daarnaast zijn wij buiten reguliere openingstijden open en kunt u een afspraak maken door te bellen.

Gelieve te bellen voor vertrek, aangezien we een snel lopende verkoop hebben waardoor we niet altijd kunnen garanderen dat het voertuig nog beschikbaar is. Dit voorkomt teleurstelling als het voertuig niet meer beschikbaar is wanneer u arriveert. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken en deze auto zelf te ervaren."

Als uw droomauto niet tussen onze advertenties staat, geen zorgen. We kunnen u helpen om uw droomauto te realiseren en leveren, precies zoals u dat wilt.

Bij Kooyman's Exclusive BV zijn we bovendien flexibel in het accepteren van inruil van auto's, boten, jetski's, campers, motoren en meer.

Stuur ons een berichtje via WhatsApp naar
onze verkoopmedewerker op +31 6 33054891 of een mail naar info@kooymansexclusive.nl met de volgende informatie:
- kenteken
- eventuele mankementen
- verwachte inruilwaarde
- foto's.
Zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

DEZE AUTO HEEFT FABRIEKSGARANTIE TOT EN MET 08-2025

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie