Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline 150 PK ? NAVI ? CAMERA ? MASSAGE ? CARPLAY ? LED ? ADAP. CRUISE

€ 21.745,-

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.790 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline 150 PK ? NAVI ? CAMERA ? MASSAGE ? CARPLAY ? LED ? ADAP. CRUISE


€ 21.745,-

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.790 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Oss B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lichtstraat 21A
Postcode 5349 CA
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 465299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenteross.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
GVW: 1.285 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-01-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

**Volkswagen Golf 1.5 TSI DSG Highline Automaat Facelift!**

o **Verlengde VW Fabrieksgarantie tot: 24-01-2025 of max 100.000 km!**

o Prachtige en zeer rijk uitgeruste Golf Variant
o Volledig onderhouden volgens fabrieksvoorschrift (historie aanwezig!)
o Afkomstig van de particuliere eigenaar!
o Kilometerstand logisch verklaarbaar (Digitale Historie beschikbaar!)

**Wij hanteren GEEN Afleverkosten! De prijs is inclusief:**

- Verlengde VW Fabrieksgarantie tot: 24-01-2025 of max 100.000 km
- Algehele veiligheidscontrole
- Onderhoudshistorie
- min. 6 maanden APK keuring
- Professionele poetsbeurt.

**Financiering / Lease**

Liever de Golf Variant financieren/leasen? Ook dat is mogelijk, vraag naar mogelijkheden!
Let op! Geld lenen kost geld!

Bovag garantiepakket optioneel. Kijk voor meer informatie over de verschillende garantiepakketten op www.autocenteross.nl/garantiepakketten.

= Bedrijfsinformatie =

Autocenter Oss is een bij de BOVAG aangesloten familiebedrijf waar u sinds 1995 terecht kunt voor al uw auto-gerelateerde zaken. In de afgelopen jaren hebben wij ons gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte occasions.
U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom.

Lees onze klanten beoordelingen: http://www.autocenteross.nl/

Type- en specificatie fouten zijn voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie