Volkswagen Golf 1.6 FSI Goal Dealer onderhouden 116PK 1e eigenaar Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-07-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.762 km
Deuren 5
Kenteken Z-858-HT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Goal Dealer onderhouden 116PK 1e eigenaar Volkswagen Golf 1.6 FSI Turijn


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.762 km
Deuren 5
Kenteken Z-858-HT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam I-Cars Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Thijssenweg 17c
Postcode 4845 PJ
Plaats Wagenberg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14666661 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.icarsautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Breedte: 176 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Zwart / Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie 1 week + wettelijke garantie (12 maanden garantie)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Een mooie en in zeldzame staat verkerende Volkswagen 1.6 FSI van de 1e eigenaar en Dealer onderhouden. Een unieke auto in zo'n staat met zijn goede uitrusting met maar liefst 116 PK! Let op, dit is een variant met 116 pk! Ook nog de betrouwbare FSI motor! Vooral de mooie bordeaux/rood kleur/lak, Goal interieur bekleding, climatronic, AEZ 17 inch lichtmetalen velgen, Xenon met led dagrijverlichting, achterverlichting led, parkeersensoren achter, bochtverlichting en opendak maakt hem qua interieur en exterieur geweldig en compleet. Een Duitse kwaliteit dus! Het is een auto geweest van een liefhebber geweest en het voertuig is volledig Dealer onderhouden (aantoonbaar)! Ook qua onderhoud dus niet bezuinigd, wat meer vertrouwen geeft aan deze auto! Altijd netjes onderhouden waarbij alles tevens ook in de onderhoudsboekje en/of facturen bestempeld staat, wat tevens de kilometerstand ook kloppend maakt! Volledig en zeer netjes onderhouden dus, wat ook meer garantie geeft aan zijn onderhoud. A kwaliteit All-season banden, wat ook wel wat over de onderhoud zegt. Het voertuig ziet er netjes uit, geen deukjes en haast geen krasjes aanwezig. In een nette staat! Onderscheidt wat deze auto maakt is dat hij volledig Volkswagen Dealer is onderhouden, afkomstig is van de 1e eigenaar, Led/Xenon verlichting, Schuif/kantel dak en parkeersensoren heeft. Met zijn handgeschakelde, sterke en betrouwbare motor heeft hij voldoende kracht voor een ultieme rijervaring. Kortom U heeft geen omkijk naar het voertuig, kopen en zorgeloos rijden! Met zijn lage kilometerstand, waar U jarenlang van zult profiteren. Bent U nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Golf te reserveren. U bent van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit. Koffie staat klaar!






Beschikbare afleverpakketten: 


*Afleverpakket 1 (Gratis)
-Kenteken overschrijven
-1 week garantie op draaien

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie