Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245PK / 180kW 60 maanden 100.000km garantie 3-zone clima achteruitrijcamera stuur + voorstoelen verwarmbaar keyless getint glas ACC st
€ 27.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-50-01 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245PK / 180kW 60 maanden 100.000km garantie 3-zone clima achteruitrijcamera stuur + voorstoelen verwarmbaar keyless getint glas ACC st
€ 27.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-50-01 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thur Genderen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelderstraat 17 |
Postcode | 4265 HG |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 351156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thur.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Referentienummer: MC5001
Productienummer: MC5001
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Das WeltAuto (€ 495 meerprijs):
Een gebruikte auto krijgt pas het predicaat Das WeltAuto als de auto op 130 punten is gecontroleerd en goedgekeurd. De geselecteerde auto's worden getest, gekeurd en vernieuwd totdat deze optimaal geprepareerd zijn.
*Zie voorwaarden in onderstaande link
https://www.dasweltauto.nl/over-ons/
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Das WeltAuto; Nieuwe APK
60 maanden 100.000km garantie 3-zone clima achteruitrijcamera stuur + voorstoelen verwarmbaar keyless getint glas ACC stop & go wireless app connect Discover Pro navi
Autobedrijf Thur is al ruim 90 jaar een gewaardeerd familiebedrijf in Genderen en omstreken en is officieel merkdealer van Volkswagen, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarom mag u ook bij een occasion van Autobedrijf Thur de kwaliteit van een merkdealer verwachten.
Op particulier aangekochte occassions boven €4500,- verlenen wij 12 maanden garantie*
Op zakelijk aangekochte occassions boven de €4500-, verlenen wij 6 maanden garantie*
*Indien er fabrieksgarantie op het voertuig zit is dat leidend.
Daarnaast biedt Autobedrijf Thur ook diverse mogelijkheden op het gebied van verzekering en financiering. Hoewel deze site zo accuraat mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en fouten in de gegevens ten allen tijde voorbehouden en kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.