Volkswagen Golf 1.4 UNITED EDITION / 5 DEURS / VELE OPTIE'S
€ 3.950,-
Bouwjaar | 26-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-501-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-501-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FSJ auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoog Geldrop 26 |
Postcode | 5663 BE |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38950658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fsjauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.128 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Hierbij bieden wij u aan een,
Volkswagen Golf 1.4 United Edition 5 deurs uit het bouwjaar 2008.
Deze Volkswagen Golf met o,a Climatecontrol, Cruisecontrol, Stoelverwarming, Stuurbediening, Lichtmetalen velgen 16 inch,Elek Ramen voor en achter, Elek (verwarmbare) spiegels en APK staat klaar voor de volgende eigenaar.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Financiering is mogelijk.
Vraag een van onze verkopers naar de mogelijkheden.
De aangekochte auto word bij ons gratis te naam gesteld!
Omdat wij veel onderweg zijn en een snel wisselende voorraad hebben,
gelieve voor een bezichtiging en/of proefrit een telefonische afspraak te maken om telleurstelling te voorkomen.
Wij danken u voor uw begrip!
U kunt ons bereiken op 0619436174 of 0649720691
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.