![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.839 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 04-NK-TB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.839 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 04-NK-TB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carflex Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schacht 1A |
Postcode | 5107 RD |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275677 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2009
Modelcode: 6J5, 6L1
Technische informatie
Koppel: 126 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Lengte: 395 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.003 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.542 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Dalic grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wij zijn enkel open met telefonisch afspraak.
Wij zijn 7 dagen per week open ook in de avond en zondagen zijn wij open op afspraak.
Bij interesse graag liever bellen of WhatsAppen, Marktplaats berichten wordt zelden beantwoordt.
Bij ons:
- Geen afleverkosten
- Gratis tenaamstellen op locatie
- Minimaal 6 mnd of nieuwe apk bij aflevering
- Alle inruil mogelijk tegen handelsprijs
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo
accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit
uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar
controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen
beïnvloeden.
Carflex Dongen
De Schacht 1 A
5107RD DONGEN
(Naast "Van Biezen Autotechniek")
Tel: 0625275677
E-mail: carflexdongen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
![Autotest | Seat Ibiza Slagkracht](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10135/seat-ibiza-15-tsi-sport-dsg.jpg)
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.