Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.366 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 26-XJ-HK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.366 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 26-XJ-HK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudenheuvel 5 |
Postcode | 5234 GA |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummaaspoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.449 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4467 x 1768 x 1575 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn 6 dagen in de week op afspraak geopend! Dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:30 uur.
Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.
U kunt de foto's sturen naar: 06-55124470
TE KOOP GEVRAAGD! PERSONEN EN BEDRIJFSWAGENS
Wij zijn 6 dagen per week geopend ,in de avond en zondags alleen op afspraak
Let op wij adverteren met originele km-standen en bouwjaren !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.