Bouwjaar | 21-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-654-JZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-654-JZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2016 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 317 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 28 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 111 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 235 km
Actieradius praktijk winter: 203 km
Verbruik praktijk zomer: 21.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.3 kWh/100km
kijk op rvo.nl subsidie SEPP en profiteer ervan, zolang de subsidiepot beschikbaar is ! Renault heeft een uitstekende reputatie opgebouwd als het gaat om betrouwbare elektrische auto's. Kiest u voor deze ZOE, dan kiest u voor degelijke techniek van topklasse. Dankzij de automatische transmissie en elektrische aandrijving, navigeert u gemakkelijk door het verkeer. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, dakspoiler, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Uw rit wordt comfortabel en veilig gemaakt door het digitale dashboard dat alles projecteert wat u wenst in de digitale wereld van mobiliteit. Deze Renault is voorzien van spraakbediening voor het full map navigatiesysteem en voor het audiosysteem. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Natuurlijk is deze Renault ZOE voorzien van cruise control. Ook is de Renault uitgerust met: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Deze elektrische auto staa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.