Bouwjaar | 29-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 209.015 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-936-X |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 209.015 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-936-X |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudenheuvel 5 |
Postcode | 5234 GA |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummaaspoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 5398 x 1956 x 1971 cm
Wielbasis: 3.498 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.636 kg
Laadvermogen: 1.104 kg
GVW: 2.740 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 200 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 6.000/6.000 l
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/65R16
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Maaspoort is een Jong en Dynamisch Bedrijf. Wij Houden ons bezig met IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Inruil en export is bij ons ook mogelijk.
Overschrijven / Op naam Zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7.
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Autocentrum Maapoort is aangesloten bij de VWE, RDW en de Nationale Autopas (NAP)
Kom Vrijblijvend een Kijkje Nemen.
+/- 50 Auto's Op Voorraad.
koffie staat altijd klaar.
BEL VOORDAT U VERTREKT
0655124470
OPENIGSTIJDEN:
MA 10.00 uur tot 18:00 uur.
DI 09.00 uur tot 18:00 uur.
WO 09.00 uur tot 18:00 uur.
DO 09.00 uur tot 18:00 uur.
VR 09.00 uur tot 18:00 uur.
ZA 10.00 uur tot 16:00 uur.
ZO 13:00 uur tot 15:00 uur op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!