vorige 128 van 2.969 volgende

Renault Master T33 2.3 dCi 135PK L2H2 - EURO 6 - Airco - Cruise - PDC - ¤ 17.900,- Excl.

€ 17.900,- excl. BTW

Bouwjaar 13-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.569 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi 135PK L2H2 - EURO 6 - Airco - Cruise - PDC - ¤ 17.900,- Excl.


€ 17.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.569 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mazeland Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ekkersrijt 2008
Postcode 5692 BA
Plaats Son En Breugel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 474267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mazeland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun 2019 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: FW131LQ

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.351 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
CO2-uitstoot: 244 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Renault Master 2.3 dCi 135PK L2H2 van het bouwjaar 2021. EURO 6, Milieuzone Proof!
Onder andere voorzien van Airco, Cruise Control en Parkeersensoren.
Daarnaast is deze Master voorzien van een onderhoudshistorie en recente APK keuring bij aflevering.

Profiteer nu nog van de lage prijzen voor Bedrijfswagens, per 01-01-2025 worden Bedrijfswagens belast met BPM, De prijzen zullen hierdoor flink stijgen.

= Bedrijfsinformatie =

--- Bekijk onze actuele voorraad en afleveringspakketten op www.bestvans.nl --- Scherpe Financial Lease mogelijk op www.lcvlease.nl ---

MAZELAND, altijd 300 Bedrijfswagens voor u op voorraad.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie