Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens, Keyless NAP Carplay Zat en Zondag OPEN

€ 18.999,-

Bouwjaar 23-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.246 km
Deuren 5
Kenteken L-973-BZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 90 Intens, Keyless NAP Carplay Zat en Zondag OPEN


€ 18.999,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.246 km
Deuren 5
Kenteken L-973-BZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ocassion Centrum Heeze
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 31
Postcode 5591 JL
Plaats Heeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51398853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ocassioncentrum-heeze.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2020 - jun 2022

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

De directe rijklaarprijs zonder inruil is 18.999! Voor dit bedrag heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. De showroom vraagprijs van deze auto is 19.750 dus als u niets inruilt dan wordt u een korting verleend van 751 euro! Deze sportieve, betrouwbare en goed onderhouden Renault Captur in de Intens uitvoering is een Nederlandse auto met Nationale Auto Pas en is APK gekeurd t/m 23 april 2025! Deze stoere Captur is verder uitgerust met de soepele, 92 Pk sterke 1.0 TCe motor en is oa voorzien van audiosysteem met bluetooth, 17" lm velgen, keyless, parkeersensoren, cruise control, half lederen bekleding en geregelde airco!

= Bedrijfsinformatie =

KONINGSDAG ZATERDAG 27 APRIL EN ZONDAG 28 APRIL ZIJN WIJ GEWOON GEOPEND!! Wij bieden deze auto aan inclusief een minimaal 3 maanden geldige apk (bij minder dan 3 maanden apk wordt de auto gratis voorzien van een nieuwe apk keuring!). De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Afleverpakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan (zie onze website!). Wij kunnen ter plekke auto's te naam stellen, uw oude auto vrijwaren en ook kunt u bij ons pinnen!! WIJ ADVERTEREN MET SCHERPE, VASTE MEENEEMPRIJZEN!! Natuurlijk is het ook mogelijk om uw auto in te ruilen!! Stuur (liefst via de mail!) ons de gegevens van uw auto zoals kenteken en km stand, geef de technische en uiterlijke staat goed door, en stuur foto's mee dan maken wij voor u een vrijblijvende offerte! U bent van harte welkom om eens een kijkje bij ons te nemen! Let op! Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie