Bouwjaar | 28-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-931-SN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 27.877,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.403 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-931-SN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVM Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruud van Maasakkers |
Adres | Duinweg 2 |
Postcode | 5482 VR |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7862886 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 085-1309200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvmautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accuconditie: 100%
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- 12 maanden Bovag garantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Premium rijklaar (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie, onderhoud klaarmaken volgens fabrieksnorm, 25 euro brandstof, banden minimaal 3,5 mm
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "12 maanden Bovag garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze auto is net binnen en gaat de poetsbehandeling in, belt u even vooraf? Dan zorgen we dat die klaarstaat!
Bij binnenkomst is de auto volledig gecontroleerd met o.a. een lakdikte meter zodat we kunnen stellen dat de auto 100% ongeval vrij is. De Peugeot 508 is een prachtige auto om naar te kijken, verder is hij voorzien van leuke opties dit zijn o.a. adaptive cruise control, trekhaak en een camera.
Bij RVM Automotive hanteren wij direct de beste prijs voor u.
Op internet hanteren wij daarom direct een scherpe korting op onze showroomprijs.
DOE ER UW VOORDEEL MEE!
Showroomprijs Van €31.900 nu voor RVM Actieprijs €27.877, uw totale voordeel: €4.023!
Wilt u er zeker van zijn dat u niet voor niets rijdt? Bel ons eerst om een afspraak te maken:
Telefonisch: 088-7862886
Mail: info@rvmautomotive.nl
Whatsapp: 085-1309200
Ook kunt u bij ons volledig online zaken doen, neem contact op via deze site en we bespreken onze mogelijkheden!
o Onze prijs is instapklaar incl. 12mnd Bovag garantie en en volledige inspectie.
o Contactloos zaken doen mogelijk dmv facetime en/of detail-films auto
o Showroom en proefrit op afspraak mogelijk
o Thuislevering is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden
o ONESTOPSHOPPING.. verkoop en levering op hetzelfde moment mogelijjk! vraag de voorwaarden.
Eerst samen online kennismaken? Dat kan!
Hoe werkt het?
Een van onze medewerkers toont u de auto via facetime of whatsapp video bellen. Ook kunnen wij een film van de auto sturen via whatsapp.
Alle details worden met elkaar besproken. Heeft u inruil? Dan nemen wij die ook gelijk met u door. Wij kunnen het voorstel met u tele
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.