Peugeot 308 SW 1.6 HDiF 6-BAK 109PK X-Line bj DEC-2008 AIRCO

€ 1.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-12-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 294.669 km
Deuren 5
Kenteken GR-203-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 308 SW 1.6 HDiF 6-BAK 109PK X-Line bj DEC-2008 AIRCO


€ 1.899,-

Algemeen

Bouwjaar 11-12-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 294.669 km
Deuren 5
Kenteken GR-203-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CTR B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisbroeksestraat 21A
Postcode 5281 RV
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34153556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.382 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.967 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

De auto wordt geleverd met een nieuwe apk!

= Bedrijfsinformatie =

Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.

Wij werken uitsluitend op afspraak.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.


Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie