Opel Grandland X Phev 1.6T 225pk Hybrid AUT.8 360-Camera Adaptive Cruise-Control Apple Android Carplay Park-Assist Pdc-A+Voor StoelVerwarmd Led Ecc Bordherkenning Crui
€ 22.695,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.025 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-343-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.601 cc |
Vermogen | 167 kW (227 pk) |
Opel Grandland X Phev 1.6T 225pk Hybrid AUT.8 360-Camera Adaptive Cruise-Control Apple Android Carplay Park-Assist Pdc-A+Voor StoelVerwarmd Led Ecc Bordherkenning Crui
€ 22.695,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.025 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-343-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.601 cc |
Vermogen | 167 kW (227 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 168 kW (228 PK)
Vermogen elektromotor(en): 168 kW (228 PK)
Vermogen brandstofmotor: 168 kW (228 PK)
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 65 km (53 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 186 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 29 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 13 kWh
Ontzettend veel power en souplesse maar toch enorm zuinig! Dat wil toch iedereen!!
Of-ie nou nieuw is of gebruikt, Opel staat altijd bovenaan bij de topmerken. De krachtige motor geeft deze Opel uitstekende prestaties. Een koude start op frisse dagen? Niet met de behaaglijke stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze Opel horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.
De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, sportstuurwiel en automatisch dimmende binnenspiegel.
U geniet nog meer van het rijden met uw Opel omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?
De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?
![Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10178/opel-grandland-x-16-hybrid-gse.jpg)
De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.
Plus
- snel, sterk en stil
- ruim en praktisch
Min
- oude aandrijflijn onder nieuwe naam
- niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV
Conclusie
Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.
Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.