Bouwjaar | 24-09-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-GVS-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-GVS-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oerlemans Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weefraam 11 |
Postcode | 5051 HL |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53414821 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | oerlemansautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Opel Antara 2.0 CDTi Temptation 4x4
- Kenteken: 87-GVS-9
- Merk: Opel
- Model: Antara
- APK tot: 14-06-2024
- Tellerstand: 263424 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1991 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: Z20S
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1745 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 458 cm
- Hoogte: 1747 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 567 - 594 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Lampjes in display zijn grotendeels aan auto rijd verder gewoon zonder gekke dingen!!!!
Oerlemans Auto's
Weefraam 11
5051HL Goirle
06-53414821
oerlemansautos@gmail.com
oerlemansautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Antara | Vehiculum Opelanis novum
De Opel Antara leeft in de stad, maar is ook gespot in de vrije natuur. De Antara meet 4 meter 58 en kan snelheden tot meer dan 200 kilometer per uur bereiken. Kloppend hart van de Antara is een benzine- of dieselmotor met een vermogen van maximaal 227 paardenkrachten. De eerste waarneming van de Antara in het wild vond plaats in Griekenland, waarvan uitgebreid verslag.
De Opel Antara is een veelbelovende SUV die volop ruimte, comfort en moderne techniek biedt. Voelt echter zwaarlijvig en wordt geplaagd door een hoog verbruik en matige betrouwbaarheid.
Plus
- 2.0 CDTI presteert, stuurt en remt prima
- slimme FlexFix en FlexOrganizer
- geslaagde mengvorm stationcar en terreinauto
Min
- 3.2 V6 versie presteert, stuurt en remt matig
- geen 6, maar 5 versnellingen
- forse prijs
Conclusie
De ontdekkingsreis naar de Griekse achterlanden heeft interessante nieuwe feiten opgeleverd. De nieuwste Opel verenigt de genen van een stationcar en een terreinauto in één voertuig en draagt de naam Antara.
Van de stationcar heeft de Antara het comfort en de moderne techniek. In de vierwielaandrijving, de enorme binnenruimte en het avontuurlijke karakter is het DNA van de terreinauto terug te vinden. De combinatie is aantrekkelijk voor een grote groep kopers, maar maakt de Antara niet significant beter dan de talloze SUV soortgenoten.
Deze nieuwste creatie van de samenwerkende Duitse en Koreaanse fabrikanten leeft van benzine of diesel. De 3.2 V6 benzinevariant is echter zwaarlijvig en dat komt de rijeigenschappen niet ten goede. De 2.0 CDTI diesel rijdt beduidend beter en is bovendien voordeliger. Zelf op expeditie gaan is niet nodig: begin 2007 is de Antara te vinden bij iedere Opel-dealer.