Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.635 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-468-LJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 141.635 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-468-LJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDNS Kia Helmond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 21D |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 588970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodroomhelmond.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2017 - jun 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aandrijving
Actieradius: 380 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 177 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.591 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.056 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 4.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 2 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 207 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 57 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 14,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 16:40
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:43
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 285 km
Ingeschat verbruik: 21.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 282 km
Actieradius praktijk winter: 243 km
Verbruik praktijk zomer: 19.82 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.74 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 579 km
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Ampera | Nooit meer bang
Klamme handen en zweet op het voorhoofd. Alle eigenaren van elektrische auto's delen dezelfde angst: hebben de accu's nog stroom genoeg om de bestemming te halen? De Opel Ampera moet daar verandering in brengen. Deze elektrische auto van Opel heeft naast een elektromotor een hulpmotor op benzine aan boord en kan daarom zo'n 500 km afleggen zonder tussenstop. Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg?
De Opel Ampere is een elektrische auto die bij lege accu kan terugvallen op een benzinemotor. Daarmee worden de bezwaren tegen elektrisch rijden weggenomen en zorgt Opel voor een revolutie! Aanrader.
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg? Ja! De Ampera combineert alle sterke punten van een elektrische auto en een traditionele zakenauto, zonder nieuwe nadelen te introduceren.
De Opel Ampera kan ongeveer 60 km geheel elektrisch en dus emissievrij afleggen (hoe schoon dit is, is afhankelijk van de gekozen energiemaatschappij). Andere elektrische auto's komen na een dergelijke afstand onherroepelijk tot stilstand. Opel lost dit probleem op met de range extender: na de 60 elektrische kilometers kan de Ampera nog ruim 400 km afleggen op een benzinemotor en daarmee is de bestuurder nooit meer bang dat de eindstreep niet gehaald wordt.
In tegenstelling tot de meestal kleine elektrische autootjes, is de Ampera een grote, volwaardige reisauto met elektrische aandrijving. Alhoewel de ruimte op de achterbank tegenvalt, is de ruimte voorin prima. Daarbij biedt de Ampera dezelfde luxe en, dankzij de elektrische aandrijving, zelfs meer comfort dan traditionele zakenauto's.