Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-447-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-447-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2017 - jun 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aandrijving
Actieradius: 380 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 177 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.591 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 2.056 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW, 49 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 6 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 207 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 57 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 16:40
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:43
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 285 km
Ingeschat verbruik: 21.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 282 km
Actieradius praktijk winter: 243 km
Verbruik praktijk zomer: 19.26 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.07 kWh/100km
Accu vern op 23-11-2021
Hij biedt volop ruimte, deze Opel Ampera-e, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. Schoon, stil en fiscaal vriendelijk: met de elektromotor is het zuinig zoeven! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het met leer beklede interieur geeft deze auto een gedistingeerde uitstraling. Rijcomfort wordt naar een hoger niveau getild in deze auto, met inbegrip van stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende binnenspiegel.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Ampera-e samen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Ampera | Nooit meer bang
Klamme handen en zweet op het voorhoofd. Alle eigenaren van elektrische auto's delen dezelfde angst: hebben de accu's nog stroom genoeg om de bestemming te halen? De Opel Ampera moet daar verandering in brengen. Deze elektrische auto van Opel heeft naast een elektromotor een hulpmotor op benzine aan boord en kan daarom zo'n 500 km afleggen zonder tussenstop. Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg?
De Opel Ampere is een elektrische auto die bij lege accu kan terugvallen op een benzinemotor. Daarmee worden de bezwaren tegen elektrisch rijden weggenomen en zorgt Opel voor een revolutie! Aanrader.
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg? Ja! De Ampera combineert alle sterke punten van een elektrische auto en een traditionele zakenauto, zonder nieuwe nadelen te introduceren.
De Opel Ampera kan ongeveer 60 km geheel elektrisch en dus emissievrij afleggen (hoe schoon dit is, is afhankelijk van de gekozen energiemaatschappij). Andere elektrische auto's komen na een dergelijke afstand onherroepelijk tot stilstand. Opel lost dit probleem op met de range extender: na de 60 elektrische kilometers kan de Ampera nog ruim 400 km afleggen op een benzinemotor en daarmee is de bestuurder nooit meer bang dat de eindstreep niet gehaald wordt.
In tegenstelling tot de meestal kleine elektrische autootjes, is de Ampera een grote, volwaardige reisauto met elektrische aandrijving. Alhoewel de ruimte op de achterbank tegenvalt, is de ruimte voorin prima. Daarbij biedt de Ampera dezelfde luxe en, dankzij de elektrische aandrijving, zelfs meer comfort dan traditionele zakenauto's.