Bouwjaar | 26-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.632 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-XPP-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.632 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-XPP-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2011 - dec 2015
Referentienummer: 184
Technische informatie
Vermogen: 111 kW (151 PK)
Vermogen brandstofmotor: 63 kW (86 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 35 liter
Actieradius: 83 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 368 kg
GVW: 2.000 kg
Accu
Accu: 16 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,5 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Ampera | Nooit meer bang
Klamme handen en zweet op het voorhoofd. Alle eigenaren van elektrische auto's delen dezelfde angst: hebben de accu's nog stroom genoeg om de bestemming te halen? De Opel Ampera moet daar verandering in brengen. Deze elektrische auto van Opel heeft naast een elektromotor een hulpmotor op benzine aan boord en kan daarom zo'n 500 km afleggen zonder tussenstop. Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg?
De Opel Ampere is een elektrische auto die bij lege accu kan terugvallen op een benzinemotor. Daarmee worden de bezwaren tegen elektrisch rijden weggenomen en zorgt Opel voor een revolutie! Aanrader.
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Neemt de Opel Ampera alle bezwaren tegen elektrisch rijden weg? Ja! De Ampera combineert alle sterke punten van een elektrische auto en een traditionele zakenauto, zonder nieuwe nadelen te introduceren.
De Opel Ampera kan ongeveer 60 km geheel elektrisch en dus emissievrij afleggen (hoe schoon dit is, is afhankelijk van de gekozen energiemaatschappij). Andere elektrische auto's komen na een dergelijke afstand onherroepelijk tot stilstand. Opel lost dit probleem op met de range extender: na de 60 elektrische kilometers kan de Ampera nog ruim 400 km afleggen op een benzinemotor en daarmee is de bestuurder nooit meer bang dat de eindstreep niet gehaald wordt.
In tegenstelling tot de meestal kleine elektrische autootjes, is de Ampera een grote, volwaardige reisauto met elektrische aandrijving. Alhoewel de ruimte op de achterbank tegenvalt, is de ruimte voorin prima. Daarbij biedt de Ampera dezelfde luxe en, dankzij de elektrische aandrijving, zelfs meer comfort dan traditionele zakenauto's.