Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-PH-VN Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-PH-VN Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mutsers Auto's |
Contactpersoon | Peter Mutsers |
Adres | van den Eijndelaan 8 |
Postcode | 5712 BR |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 494840 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53161426 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mutsers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Werkelijk in een uitstekende staat verkerende X-trail 2.5 4wd met een 4-traps automaat en slechts 138000km (NAP).
Auto is aantoonbaar altijd goed onderhouden en is recent voorzien van 4 nieuwe banden.
Met deze Japanse kwaliteits-auto rijdt u nog vele jaren zorgeloos.
Afleveringskosten met een nieuwe APK en een professionele poetsbeurt ?295,-.
***** Youngtimers-regeling is voor ondernemers van toepassing ; slechts 35% bijtelling van de dagwaarde!
Natuurlijk regelen wij graag voor U een financiering op maat.
Bij Mutsers Auto's kunt u tegen aantrekkelijke voorwaarden uw auto financieren.
Kies op www.mutsers.nl Uw auto en bereken geheel vrijblijvend Uw maandbedrag.
Zodra u tot aankoop wenst over te gaan is de financiering vaak binnen een kwestie van uren geregeld.
Controleer AUB altijd even de beschikbaarheid van de auto door ons te bellen.
U kan bij ons op afspraak (!) de auto vrijblijvend bekijken en een proefrit maken!
Bel gerust voor meer informatie.
Onder voorbehoud van beschikbaarheid, wijzigingen en/of vergissingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.