Nissan Leaf 39 kWh N-Connecta | Nettoprijs na aftrek subsidie ¤19450 |

€ 20.950,- incl. BTW

Bouwjaar 30-09-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.230 km
Deuren 5
Kenteken T-766-LB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf 39 kWh N-Connecta | Nettoprijs na aftrek subsidie ¤19450 |


€ 20.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.230 km
Deuren 5
Kenteken T-766-LB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto II Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Hatterasstraat 11
Postcode 5015 BB
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5443330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 270 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 449 x 179 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 39 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; , 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Kijk naar de zelfbewuste vormgeving. Ontdek de vernieuwende technologie aan boord. De Nissan Leaf 40 Kwh is een unieke elektrische auto. Nooit meer naar de pomp! De elektromotor opladen en rijden maar! De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De behaaglijkheid van de verwarmde achterbank zal ook uw passagiers bevallen. Bij de uitrusting van deze Nissan horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Deze Nissan is voorzien van knoppen op het stuur om het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst te bedienen. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Een tunnel of invallende duisternis? De automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting zelf en als het gaat regenen, schakelt de regensensor de ruitenwissers in. Net zo automatisch reageren de adaptive cruise control en de behulpzame parkeersensoren voor en achter. Met de keyless start hoeft u alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stappen en te starten. Sleutels niet meer nodig!

Als bestuurder van deze Nissan bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Deze auto heeft actieve dodehoekdetectie. Dit veiligheidssysteem helpt u om aanrijdingen te voorkomen. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het systeem geeft een waarschuwing zodra het tijd is voor een pauze. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet m

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie