Mazda CX-5 2.0 SKY ACTIV-G 165 BUSINESS COMFORT / NAVIGATIE- LEDER- TREKHAAK MAANDAG 2de PINKSTERDAG GESLOTEN

€ 23.435,- incl. BTW

Bouwjaar 06-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.820 km
Deuren 5
Kenteken G-915-TP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SKY ACTIV-G 165 BUSINESS COMFORT / NAVIGATIE- LEDER- TREKHAAK MAANDAG 2de PINKSTERDAG GESLOTEN


€ 23.435,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.820 km
Deuren 5
Kenteken G-915-TP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nordic Auto BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sint Hubertuslaan 1
Postcode 5694 AR
Plaats Son En Breugel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 471682 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nordicauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2019 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Basic+ (€ 495): APK Keuring minimaal 6 maanden Vloeistoffen controle / bijvullen Reinigingsbeurt binnen en buiten uitlezen / resetten Leges te naamstellen / vrijwaring eventuele inruilauto 1 maand garantie op motor en versnellingsbak
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

De Mazda CX-5 is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Dit is een exemplaar uit 2019, deze auto heeft 92707 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Eén blik naar binnen bewijst het al: pure klasse, onder meer dankzij het lederen interieur. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het Bose audiosysteem is speciaal ontwikkeld voor optimale geluidskwaliteit in de auto. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en dashboard met spraakbediening. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen!

De a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie