Land Rover Range Rover Sport 3.6 TdV8 HSE First Edition Motor loopt slecht 227

€ 7.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-07-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.000 km
Deuren 5
Kenteken 58-XN-FS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.628 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.6 TdV8 HSE First Edition Motor loopt slecht 227


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-07-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 263.000 km
Deuren 5
Kenteken 58-XN-FS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.628 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DDM Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Kerkstraat 8
Postcode 4921 XE
Plaats Made
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ddmexport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2006 - jun 2007
Referentienummer: 227

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 193 x 187 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.645 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)

Historie
Aantal eigenaren: 9

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 977 - € 1.052 per kwartaal

Technische informatie
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Bandenmaat: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u

Maten en gewichten
GVW: 3.175 kg
Afmetingen (LxBxH): 479 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm

Milieu
CO2-uitstoot: 294 kg
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 850 - € 915 per kwartaal

= Aanvullende opties en accessoires =

Comfort & Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Audio installatie premium
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cd-wisselaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Navigatie-systeem full map
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Spraakbediening
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel multifunctioneel
- TV-ontvanger
- Versnellingspook
- Voorstoelen verwarmd

Exterieur
- Achterspoiler
- Bi-xenon koplampen (+koplampreiniging)
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch met geheugen
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Elektronisch sperdifferentieel
- Halogeen mistlampen
- Koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 20"
- Luchtvering
- Metallic lak
- Verwarmde voorruit
- Wis-/was installatie voor koplampen

Veiligheid
- Afdaal assistent
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Automatisch Sper Differentieel
- Brake Assist System
- Electronic Brake Distribution
- Extra getint glas
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Roll Stability Control

Overig
- Koelbox
- Lage gearing

**INDIEN U ALS PARTICU

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie