Land Rover Freelander 2.2 eD4 SE
n.o.t.k.
Bouwjaar | 23-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.787 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HZ-474-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.787 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HZ-474-G Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Doorn Automotive bv |
Contactpersoon | Peter van Doorn |
Adres | Milrooijseweg 93 |
Postcode | 5258 KG |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4630 x 1950 x 1850 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal
Donkerblauw metallic.
Beige leder.
Voorstoelen electrisch verstelbaar.
Breedbeeld navi.
17"Lm .
4x4
Enz.
Gehele documentatie aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).